Bizimlə əlaqə

Bu yeni  edebiyyat portalı məhz sizin üçün nəzərdə tutulub. İstəyən hər kəs öz əsərlərini sayta özü yükləyəcək. Saytın adı Qərib.Azdı. Məqsədimiz özünü qərib hiss edənləri doğmalaşdırmaqdı. Əmik  ki, Qərib.Az saytı sizin tiribunanıza sevriləcək. Biz pul qazanmaq hərisi deyilik…-təki ədəbiyyatımız və mədəniyyətimiz…

Aşıq Məsim SADAXLI (1940)

Aşıq Məsim SADAXLI – 70 TƏBRİK EDİRİK!.. 1940-cı il oktyabrın 10-da qədim saz-söz yurdu, Ağır elli Borçalı mahalının böyük ellərindən olan Sadaxlı kəndində kasıb, lakin olduqca halal, zəhmətkeş İsmayıl kişinin ailəsində bir oğlan uşağı dünyaya gəlir. Uşağın adını Məsim qoyurlar.…

Qadın şairlərimiz beynəlxalq portalda – Foto

Belarusun paytaxtı Minskdə MDB üzrə Beynəlxalq Ədəbiyyat və Publisistika Portalı – “Sozvuçie” müstəqillik dövrü Azərbaycan ədəbiyyatının qadın şairlərinin bir neçəsinin şeirlərini dərc edib.

Müstəqil.Az  xəbər verir ki, rus dilində yerləşdirilən şeirləri və onların müəlliflərini MDB və Şərqi Avropa oxucularına Azərbaycan və Belarus Yazıçılar Birliyinin üzvü, yazıçı-tərcüməçi Kamran Nəzirli təqdim edib.

“Qadın poeziyadır” başlıqlı təqdimatında K.Nəzirli poeziyamızın qadın nümayəndələrindən bir neçəsinin – Leyla Əliyevanın, Nisəbəyimin, Sona Vəliyevanın, Afaq Şıxlının, Aysel Əlizadənin, Rəbiqə Nazimqızının, Təranə Məmmədin, Günel Eyvazlının, Jalə İsmayılın, Nigar Həsənzadənin, Xanım Aydının və Günel Şamilqızının şeirlərini oxucuların ixtiyarına verilib.

“Bu şeirləri tərəddüdsüz s

Yanız kolbasa-sosisdə olan halallıq

Kişi yuxuda görübmüş ki, bəs ömür-gün yoldaşı hər gecə tövlənin arxasında qonşuyla görüşür. Yuxudan ayılıb baltalamışdı qadını.

Bir kişi də arvadı intihara cəhd etmişdi deyə, başın kəsmişdi.

Ta qədimdən xəyanət bağışlanmaz, cəzası ağır əməldir.

Bilirsiz də, enerji itmir. Bumeranq kimidi. Nə versən, başqa formada qayıdacaq bir gün özünə.

Nədi xəyanət?

Dünən Xırdalanda qadın ərini məhkəməyə verib. Deyir, ərim gəzir, telefonuna gizli nömrələrdən zəng gəlir, sirli-sirli danışır, gizlənir, həyəcanlanır. Xülaseyi-kəlam, gecəyarısı gələn gizli zəng ilən şübhə araya toxum salıb, nifaq düşüb.

Kişinin işi-gücü, maşını. Qadın da ən bahalı yerdən geyinir, çantası, ayaqqabısı brend. Uşaq dalınca bağçaya gedəndə geyindiyi şubanı görsən, deyərsən, elə ceyranın özüdü, ox kimi süzür.

Sözüm onda yox, başqa şey deyirəm. Deyirə

Kakalosun şair oğlu – Həzi Həsənli yazdı

Deyirlər insan qüruba qovuşan Günəş kimidir… Vaxtı tamam olanda haqq dünyasına qovuşur. Yaxşı insanların özlərindən sonra adları yaşayır. Şair-tərcüməçi Əhəd Muxtar (Əhədulla Qənbərov) 60-cı illər nəslinin tanınmış nümayəndəsi, dəyərli insan kimi çoxlarının yaddaşında yaşayır. O, 1937-ci ildə Azərbaycanın mirvarisi sayılan Astara rayonunun Kakalos kəndində doğulub. 1960-cı ildə Azərbaycan Pedaqoji İnstitutunun filologiya fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib.

Şairin vəfatı ilə bağlı Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin vaxtilə imzaladığı nekroloqdan sətirlər:

“… Əhəd Muxtar ali məktəbi bitirib, bir müddət başqa sahələrdə çalışsa da, sonralar “Ulduz” ədəbi jurnalında ədəbi işçi, şöbə müdiri və məsul katib kimi işləmişdir. Ömrünün son illərində “Azərbaycan” jurnalında və “Şəhriyar” qəzetində çalışırd

Onların hamısı real şəxslərdir… – Məşhur detektivimiz

“Azərkitab” Kitab Təbliğatı Mərkəzində dünya şöhrətli xalq yazıçısı Çingiz Abdullayevin oxucularla görüşü keçirilib.

Müstəqil.Az  xəbər verir ki, xalq yazıçısı görüş zamanı oxucuları üçün kitablarını da imzalayıb.

Oxucuların, tələbələrin suallarını cavablandıran detektiv yazıçı bildirib ki, yaratdığı qəhrəmanların çoxu real həyatdan götürülüb və bəzi romanlarını gerçək hadisələr əsasında qələmə qalıb.

Sonda oxucular Çingiz Abdullayevlə xatirə fotosu çəkdiriblər.

Faiq

Tarixim tərcümeyi halımdır: xəyanətlə dostluq üz-üzə

 

“Azərbaycanın Daxiliyyə naziri Behbud xan Cavanşirin də adının ermənilərin qara siyahısında olduğu xəbərini almışdıq. O arada Behbud xan zövcəsi və iki qardaşı ilə Parisə getmək üçün İstanbula gəldi. Özü vəziyyəti bilirdi, bizim Şahzadəbaşındakı evimizdə beş-altı gün gizli yaşadı. Ancaq rus olan xanımı bu məhbəs həyatına dözməyəcəyini söylədiyindən evlmizi tərk edlb, “Perapalas” hotelinə yerləşdilər. Ertəsi gün səhər tezdən anama (Sitarə xanım Vəzirovaya -M.T.) Behbud xanın axşam “Perapalas”a gələrkən bir erməni tərəfindən vurulduğu xəbəri gəldl. Anam dərhal “Perapalasa” getdi. Behbud xanın zövcəsi ilə qardaşlarını bizə gətirdi və məhkəmədə işi aparmaq üçün vəkil Heydər Rifət bəylə görüşdü. Heyder Rifət bəy onun təklifini memnuniyyətlə qəbul etdi”, – deyə həmin illərin canlı sahidi Əhməd bəy Ağayevin qızı, İstanbul unlve

Şirvanşahların hökmdarlarını nümunə kimi vermək olmur – TARİXÇİ

Müstəqil. Az tarixçi Kamran Əsədovla müsahibəni təqdim edir.

– Kamran bəy, siz AMEA-da işləyirsiniz?

– Bəli… Rəsmi olaraq dövlət büdcəsindən yeganə maaşım AMEA-nın Tarix institutundan gəlir. O da ki, 132 manatdır. Şükür, az deyil…

– Tarix İnstitunda işiniz nədir?

– AMEA-nın Tarix İnstitutunun Qafqaz şöbəsinin tarix üzrə fəlsəfə doktorantıyam.

– Hansı mövzuda müdafiə etmisiniz?

– 1918-1929-cu illərdə Azərbaycan Ermənistan münasibətlərində Zəngəzur məsələsi. Bununla bağlı Avropa ölkələrinin indeksli elmi jurnallarında məqalələrim çıxıb. Ermənilərin tarixi Azərbaycan torpağı olan Zəngəzurda törətdiyi qırğınlar və faciələr, eyni zamanda Zəngəzurun tarixi ilə bağlıdır.

– Maraqlıdır, adamların etnik mənsubiyyətcə türk olub-

Nadir Şahın türklərlə bağlı planı: yeni millət yaratmaq və…

Xalqın alışıq olduğu Səfəvi cəhalətini bir fərmanla ortadan qaldırmaq olmazdı. Özəlliklə Avşar ölkəsinin aydınlanması və Səfəvi cəhalətindən arınması yolunda köçəri türklər ən böyük əngəl və təhlükə idilər. Nadir Şahın əmrlərini köçəri türklərə necə çatdırmaq olardı? Onların harada yaşadıqları və sayları bəlli deyildi. Köçəri toplumlarda əhalinin qeydiyyatını aparmaq mümkün deyildi. Buna görə də Səfəvi sonrası köçəri türklər elm, aydınlıq və doğru-dürüst sosial bir düzənin şəkillənməsi yolunda birinci əngəl olublar.

Köçəri həyat tərzi kəndiliyi şiddət, aqressivlik və despotizm doğurar. Köçəri toplumun sayı az olmaz, onlar böyük qruplar şəklində bir yerdə yaşaya bilməzlər. Bu üzdən çox tez parçalanıb daha kiçik qruplara bölünərlər. Tayfalar bir-birlərinin düşmənləri olarlar. Çünki istehsal yoxdur və insan istehsal edərkən təbiə